הודעה למשתמשי הרב קו בקווים העירוניים של אגד

באחרונה התברר כי בעקבות המעבר לשעון חורף ובהתרחש צירוף פעולות נדיר מבצע מכשיר התיקוף, המשמש לתיקוף הרב קו ומותקן בחלק האחורי של חלק מהאוטובוסים העירוניים, איתחול שבעקבותיו לא מתבצע סינכרון עם השעה העדכנית אלא שעה אחת לאחור.

20-12-2017
בעקבות פניות שהתקבלו במוקד שירות הלקוחות של אגד ולאחר בדיקה מקיפה שנעשתה ע״י יצרנית מערכת התיקוף, אותרה התקלה שגרמה, בחלק מן המקרים, לחיוב כפול בעת מעבר בין קוים בהם מותקנים מכשירי תיקוף בירושלים, בתל-אביב ובחיפה, בטווח 90 הדקות. עם זיהוי התקלה, אגד פנתה ליצרן המערכות וזה ביצע שינוי תוכנה שמיושם כבר במערכת והתקלה תוקנה. אנו מודים ללקוחות שהתקשרו למוקד והסבו את תשומת לבנו לנושא.

לפי בדיקתנו מרבית הלקוחות פנו למוקד וזוכו בגין החיוב הכפול. עם זאת, אנו מזמינים את הלקוחות שיתכן ונפגעו מהתקלה לפנות לאחת מעמדות הרב קו, על פי נוחיותם, עם פירוט מספר כרטיס הרב קו שבו הם עשו שימוש ולאחר בדיקה קצרה הם יזוכו במקום, במידה ואכן חויבו ביתר. אנו מתנצלים על התקלה בפני לקוחותינו ונפעל למנוע הישנות מקרים דומים בעתיד.

ניתן לפנות אלינו באמצעות טופס הגשת תלונה באתרנו, בדף שירות הלקוחות שלנו בפייבוק או באמצעות פנייה למוקד שירות הלקוחות שלנו 2800* | 03-6948888.