הרב-קו הינו כרטיס רב פעמי הניתן להטענה ועליו מוטבעים תמונה ושם בעל הכרטיס והוא החליף את כרטיסי הנייר הקיימים. הרב-קו ניתן לטעינה ע"פ הזכאויות המגיעות לכם בחוק. כרטיס הרב-קו הינו אישי ואינו ניתן להעברה.

27-07-2015

לתשומת ליבכם, כאשר מסתיים תוקף הפרופיל (סטודנט, נוער וכדו') לא ניתן להמשיך ולהשתמש בכרטיסים הטעונים בכרטיס אשר נרכשו בהנחה אותה מעניק הפרופיל.
סטודנטים שימו לב: שינוי סטטוס לסטטוס סטודנט רגיל (33%) דורש הצגת תעודת סטודנט ואישור לימודים בתוקף.

רשימת עמדות הרב-קו


חובה להגיע לעמדת הרב-קו עם תעודה מזהה (תעודת זהות/ רישיון נהיגה/ דרכון).

עמדות רב-קו באזור המרכז והדרום
ישוב ומקום בישוב
 שעות פעילות  הטענה
 הפסקות
תל אביב תחנה מרכזית - קומה 6 מול הקופות ימים א'-ה' 19:00 - 7:00 | שישי וע.חג 13:00 - 7:00
אין  
 תל אביב - אבן גבירול 35 (פינת הנביאים)
ימים א'-ה' 20:00 - 8:00 | שישי וע.חג 13:00 - 8:00 אין  
  בת ים - שדרות העצמאות 67
ימים א'-ה' 20:00 - 8:00 | שישי וע.חג 13:00 - 8:00
עקב תקלה העמדה תהיה סגורה החל מיום שלישי 25/08/15 עד להודעה חדשה

אין
 

כפר סבא תחנה מרכזית - בחזית

ימים א'-ה' 19:00 - 7:00

יש
 
חדרה תחנה מרכזית - קופות ימים א'-ה' 19:00 - 7:00 | שישי וע.חג 13:00 - 8:00
אין
8:00-8:30, 17:00-17:30
חולון כיכר וייצמן 4 ימים א'-ה' 19:00 - 7:00 | שישי וע.חג 13:00 - 8:00
אין
 
ראשון לציון ת"מ ישנה (הרצל 63) ימים א'-ה' 19:00 - 7:00
אין  
ראשון לציון ת"מ חדשה - קופות ימים א'-ה' 19:00 - 7:00 | שישי וע.חג 13:00 - 8:00 אין
 9:00-9:30, 17:30-18:00
רחובות תחנה מרכזית - קופות ימים א'-ה' 19:00 - 7:00 | שישי וע.חג 13:00 - 8:00
אין  9:15-9:45, 17:00-17:30
דימונה - מרכז מסחרי שלב ד 2 ימים א'-ה' 16:30 - 8:30
אין   13:00-13:30
אילת תחנה מרכזית - קופות

ימים א'-ה' 17:00 - 8:00

אין   
עמדות רב-קו באזור חיפה והצפון
ישוב ומקום בישוב
ימים א'-ה' 19:00 - 7:00 | שישי וע.חג 13:00 - 7:30
הטענה  הפסקות
 חיפה מרכזית חוף הכרמל
ימים א'-ה' 19:00 - 7:00 | שישי וע.חג 13:00 - 7:30 אין
 
 חיפה מרכזית המפרץ
ימים א'-ה' 19:00 - 7:00 | שישי וע.חג 13:00 - 7:30 אין
 

חיפה רחוב חסן שוקרי 3

ימים א'-ה' 19:00 - 7:00

אין   

כרמיאל - מסוף אגד

ימים א'-ה' 19:00 - 7:00

ביום ראשון 2/8/2015 העמדה תפעל עד השעה 18:30

אין   8:15-9:15
עפולה תחנה מרכזית
ימים א'-ה' 17:30 - 7:00
אין  10:00-13:00

קריית שמונה תחנה מרכזית

ימים א'-ה' 17:00 - 8:30
אין  

קריית חיים "הצריף"

ימים א'-ה' 16:30 - 9:00
אין  
 טירת כרמל - העצמאות 48 מרכז מסחרי

ימים א'-ה' 19:00 - 7:00 | שישי וערב חג 8:00-13:00

אין
 
עמדות רב-קו באזור ירושלים
ישוב ומקום בישוב  שעות פעילות הטענה
 הפסקות
ירושלים תחנה מרכזית - מול רציף 22
ימים א'-ה' 19:30 - 7:00 | שישי וע.חג 12:30 - 7:00
 אין  
ירושלים קניון רב שפע - קומה 2

ימים א'-ה' 20:30 - 9:00 | שישי וע.חג 12:00 - 8:30

 יש  
 ירושלים קניון פסגת זאב  - בקומת בכניסה, מצד שמאל, מול דוכן תכשיטים מגנוליה
ימים א'-ה' 9:00-21:00 | שישי וערב חג 9:00-14:00
איו
 
 ירושלים קניון רמות  - בקומת הכניסה, סמוך לקפה נאמן, מול בנק לאומי
ימים א'-ה' 9:00-21:00 | שישי וערב חג 9:00-14:00 אין
 
 ירושלים קניון גילה  - בקומת הכניסה, מול אופטיקה מני
ימים א'-ה' 9:00-21:00 | שישי וערב חג 9:00-14:00 אין
 
 ירושלים קניון הדר - בקומה מינוס 1, סמוך לאופטיקה הלפרין
ימים א'-ה' 9:00-21:00 | שישי וערב חג 9:00-14:00 אין  

הורדת טופס ההרשמה | הורד אקרובט רידר

שאלות נפוצות


מהי עמדת שחזור וכיצד משתמשים בה?

עמדת השחזור נמצאת בכל עמדות הרב-קו והיא משמשת לשחזור יתרות המוטענות בכרטיס הרב-קו במקרה של אבדן, גניבה או נזק שנגרם לכרטיס. ניתן לשחזר בעמדות השחזור חוזים של כל חברות התחבורה הציבורית שהיו טעונים בכרטיס, למעט חוזים של הרכבת הקלה.

  • במקרה והכרטיס אבד, נגנב או ניזוק  יש להגיע לעמדת השחזור ולהציג תעודת זהות או רישיון נהיגה, הנציג בעמדה ינפיק כרטיס חדש וישחזר את את כל היתרות שהיו בכרטיס המקורי.
  • במקרה ובכרטיס שאבד, נגנב או ניזוק היה מוטען חוזה חופשי חודשי או חוזה חופשי סטודנטיאלי, ניתן להעביר במעמד הגשת הבקשה לשחזור את יתרות החוזה (תקף בכל חברות התחבורה) במידת האפשר.
  • כרטיסיות של אגד ניתן לשחזר רק לאחר 3 מהיום בו הכרטיס אבד, נגנב או ניזוק.
  • סטודנט שכרטיסו טעון בפרופיל סטודנט והכרטיס אבד, נגנב או ניזוק ייכנס לאתר ההרשמה, יבחר באופציה "אבדן/גניבת כרטיס" ויפעל עפ"י ההנחיות. לאחר מכן יש להגיע לעמדת הנפקה עם תעודת זהות, רישיון נהיגה או דרכון ותעודת סטודנט (עלות החלפת כרטיס - 10 ₪). לאחר שהונפק כרטיס חדש הטעון בפרופיל סטודנט ניתן לשחזר בעמדת השחזורים את החוזים שהיו טעונים על הכרטיס המקורי.
  • במקרה של ערך צבור הטעון בכרטיס שאבד, נגנב או ניזוק ניתן לגשת לעמדת השחזורים ולשחזר את יתרת הערך הצבור שנותרה בכרטיס המקורי.
  • שימו לב: נכון להיום לא ניתן לשחזר חוזים של הרכבת הקלה!
  • לנוחותכם מצורף קישור לרשימת עמדות שחזורים הארצית של כל חברות התחבורה, כפי שהיא מופיעה באתר משרד התחבורה - http://bit.ly/1hicfW7 - שימו לב! במידה ויש סתירה בין הזמנים המפורסמים באתר משרד התחבורה לבין השעות בדף זה (עמדות אגד בלבד) השעות בדף זה הן השעות הקובעות ולמען הסר ספק - חברת אגד אינה אחראית בשום דרך למידע המפורסם באתר משרד התחבורה.

איך מטעינים את כרטיס הרב-קו?

ניתן להטעין את הכרטיס אצל הנהגים במזומן או באחת מקופות הכרטיסים בכרטיס אשראי ובמזומן.


הכרטיס אבד, נגנב או התקלקל?

פנו לאחת מעמדות ההנפקה הרשומות מעלה עם תעודת זהות, רישיון נהיגה או דרכון ואנו ננפיק לכם רב קו חדש. לאחר ההנפקה בקשת ההנפקה תועבר לבדיקת במחלקה להחזרים ובמידה ויש יתרה לזכותכם יישלח זיכוי  ב.ס.מ.ס לטלפון או לחלופין מכתב לכתובתו של בעל הכרטיס. במידה וכרטיס הרב-קו ניתן לשחזור הכרטיס ישוחזר במקום וכך בעצם לא יתקיים הצורך במתן זיכוי. במקרה של אבדן כרטיס רב-קו אנונימי הזכויות בו אובדות ולא ניתן לקבל החזר על החוזים שהוטענו בו. עלות החלפת כרטיס שאבד, נגנב או שנגרם לו נזק  בזדון הינה 10 ₪.


הכרטיס אבד או נגנב והיה טעון בו חוזה חופשי חודשי?

במידה והכרטיס אבד או נגנב עד ה-23 לחודש, ניתן קבל החזר כספי רק בתנאי שהכרטיס יוטען מחדש בחוזה חופשי חודשי לאותו החודש. במידה והכרטיס אבד או נגנב לאחר ה-23 לחודש, ניתן יהיה לקבל החזר כספי במידה והוטען חוזה כרטיסייה שנרכש בקוד הרלוונטי ונעשה בה שימוש עד סוף אותו חודש. אין החזר על כרטיס הטעון חופשי חודשי שנעשה בו שימוש, גם לא על חלק יחסי. למרות כל האמור לעיל ניתן להגיע לעמדת שחזורים ולבצע שחזור במקום.

הכרטיס התקלק או ניזוק והיה טעון בו חוזה חופשי חודשי?

במידה והתקלה ארעה עד ה-23 לחודש יוטען חוזה חופשי חודשי חדש בעמדת הזיכוי המהיר. במידה והתקלה ארעה לאחר ה-23 לחודש יוטען בעמדה חוזה כרטיסייה בקוד הרלוונטי לחוזה החופשי חודשי שהיה טעון בכרטיס, במידה ותסתיים הכרטיסייה לפני תום החודש תוטען כרטיסייה נוספת. אין החזר על כרטיס הטעון חופשי חודשי שנעשה בו שימוש, גם לא על חלק יחסי. למרות כל האמור לעיל ניתן להגיע לעמדת שחזורים ולבצע שחזור במקום.

הכרטיס אבד, נגנב או ניזוק והיה טעון בו חוזה חופשי סטודנטיאלי?

במקרה של אבדן או גניבת כרטיס יש להיכנס לאתר ההרשמה, לבחור באופציה "אבדן/גניבת כרטיס" ולפעול עפ"י ההנחיות. לאחר מכן יש להגיע לעמדת הרב-קו עם תעודת זהות ותעודת סטודנט. עלות החלפת כרטיס - 10 ₪.


מהו ערך צבור?

ערך צבור מאפשר לטעון כסף מזומן בכרטיס ולהמירו ליחידות ערך צבור, ניתן לטעון 30 ₪, 50 ₪, 100 ₪, 150 ₪ ו-200 ₪, כאשר ההנחה ניתנת לנוסע במעמד הטעינה ובהתאם לפרופיל הנוסע הטעון ברב קו.
לדוגמא: נוסע עם פרופיל "ותיק" (50% הנחה) שמטעין 50 ₪ במזומן, יוטענו לו 100 יחידות ערך צבור ברב קו ובעת השימוש יופחת המחיר המלא של קוד המחיר.

היכן ניתן להשתמש בערך הצבור שהוטען בכרטיס?

במטרופולין חיפה: בכרטיסי מעבר שעתי בקודים 1, 2, 4 ו 6
בגוש דן: בכרטיסיית מעבר שעתי בקודים 41, 42, 43 ו 44.

מתי מגיע זיכוי עבור חוזים המוטענים בכרטיס?

כאשר מסתיים סטטוס הכרטיס שברשותך (סטודנט, נוער, זכאי וכדו') נחסמת אוטומטית האפשרות להמשיך ולהשתמש בחוזים הטעונים בכרטיס. אם אין כוונה לחדש את הסטטוס יש לגשת לאחת מעמדות הרב קו ולפתוח פנייה לזיכוי היתרה בכרטיס (יש להגיע לעמדה עם תעודת זהות, רישיון נהיגה או דרכון). במידה והכרטיס טעון בחופשי חודשי - יש לסיים את תקופת השימוש בכרטיס החופשי חודשי ורק לאחר מכן להגיש בקשה בעמדת הרב קו. בשום מקרה לא יינתן זיכוי עבור חופשי חודשי או עבור חוזים אחרים הטעונים בכרטיס. במידה והכרטיס טעון בחופשי סטודנטיאלי - לא יינתן החזר עבור הנסיעות הנסיעות שנמצאות בכרטיס ולא ניתן יהיה להשתמש בהן. במידה והכרטיס טעון בכרטייסה מנוצלת חלקית - לא יינתן החזר עבור היתרה בכרטיסייה.

מהו הנוהל לקבלת החזר כספי?

במקרה של אובדן, נזק, גנבת רב-קו אישי יש לפנות לאחת מעמדות ההנפק הרשומות מעלה עם תעודת זהות, רישיון נהיגה או דרכון. פנייתכם תועבר למחלקת פניות הציבור לבדיקת היתרה בכרטיס. במידה ויתרתכם חיובית - ישלח הזיכוי בסמס לטלפון הנייד של בעל הכרטיס או לכתובתו.  

האם ניתן לרכוש כרטיס מבלי להזדהות?

ניתן לקבל כרטיס רב-קו אנונימי, ללא תמונה וללא הנחות, מנהג האוטובוס בעלות של 5 ש"ח. חשוב לשים לב לכך שאין אחריות על כרטיס רב-קו אנונימי ולכן לא ניתן לקבל החזר על החוזים הטעונים בכרטיס במקרה של אבדן.

האם ניתן להנפיק כרטיס עם יותר מאפיון של הנחה/ זכאות אחת?

לכרטיס הרב-קו יכולים להיות עד שני אפיונים של הנחות/ זכאויות (פרופילים).

כמה חוזים ניתן לטעון בכרטיס?

ניתן לטעון עד 8 חוזים בכרטיס.

מה קורה עם כרטיס של חברה אחרת?

אם כבר יש בידכם רב-קו שהונפק ע"י חברה אחרת, תוכלו להשתמש גם בו בנסיעותיכם בקווי אגד ולהיפך.

מה קורה אם רוצים לשנות חוזה שהוטען בכרטיס?

לא ניתן לשנות חוזה שהוטען בכרטיס.

האם אני זכאי לקבל כרטיס חדש בחינם במקום כרטיס שלא עובד?

במקרה של תקלה ברב-קו שניזוק הוא יוחלף ברב-קו חדש בעמדת ההנפקה תמורת תשלום של 10 ₪ . במקרה של תקלה ברב-קו ללא נזק הוא יוחלף ברב-קו חדש בעמדת ההנפקה ולא יגבה תשלום עבור הפקתו (יש להגיע לעמדה עם תעודה מזהה: תעודת זהות/ רישיון נהיגה/ דרכון).

האם יש תוקף לכרטיס הרב-קו?

כן, הכרטיס תקף במשך 8 שנים.

מה קורה כאשר נער מגיע לגיל 18?

בני נוער זכאים להנחת נוער באמצעות הכרטיס עד גיל 18 או עד סוף כיתה י"ב, המאוחר מבין השניים. באם מלאו לך 18 בטרם סיימת את לימודיך, עלייך לגשת לאחת מעמדות הרב-קו, עם אישור לימודים מבית הספר, ולהאריך את תוקף פרופיל הנוער עד לסוף שנת הלימודים.


האם ילדים יכולים לקבל את הרב-קו עצמאית?

ילדים מתחת לגיל 16 (ללא תעודת זהות) חייבים בליווי אחד ההורים עם תעודת זהות וספח, גם במקרה של חידוש כרטיס לאחר אובדן. ילדים מעל גיל 16 בעלי תעודת זהות יכולים לקבל עצמאית.

האם מספר אנשים יכולים להשתמש באותה כרטיסייה?

כן. ניתן לעשות שימוש מרובה בערך צבור או בכרטיסיות לנוסע רגיל או לנוער בלבד, אין אפשרות כזאת בכרטיסיות ותיק, זכאי, סטודנט רגיל וסטודנט מורחב.

מה עושים עם כרטיסי הנייר הישנים?

באזורים בהם לא ניתן להמשיך ולהשתמש בכרטיסי הנייר הישנים יינתן עבורם זיכוי במחלקות לפניות הציבור. בירושלים ניתן להחזיר כרטיסיות בעמדת הזיכוי המהיר בתחנה המרכזית, קומה 3 מול רציף 17, ימים א'-ה' שעות 10:00-16:00.