מזמינים כרטיס נסיעה באמצעות האתר, באפליקציה או בטלפון 2800*, מגיעים לתחנה, מעבירים את כרטיס האשראי בחריץ המיועד לכך במכשיר האילתומט והכרטיס יוצא ללא צורך בפעולה נוספת. במידה ואין ברשותכם את כרטיס האשראי הקלידו את מספר ההזמנה ואת מספר תעודת הזהות שנמסר בעת ההזמנה, הוציאו את הכרטיס ועלו לאוטובוס. ניתן להוציא את הכרטיס מהמכשיר החל משעתיים לפני מועד הנסיעה. כאשר מזמינים כרטיס מתחנה שלא פועל בה אילתומט מקבלים את הכרטיס מהנהג בעת העלייה לאוטובוס.
מכשירי אילתומט מוצבים בתחנות המרכזיות הבאות: אילת, באר שבע, רחובות, ראשל"צ (ת"מ חדשה), תל אביב, תל אביב - מסוף ארלוזורוב (סמוך לעמדת הסדרן), נתניה, חיפה - חוף כרמל, חיפה - מרכזית המפרץ, חדרה, ירושלים, עפולה, קריית שמונה.
*לקוח שהזמין כרטיס מתחנה שפועל בה "אילתומט" לא יוכל לעלות לאוטובוס מתחנה אחרת. אם העלייה לאוטובוס תהיה מתחנה שונה מזו שנבחרה בעת ביצוע ההזמנה
יהיה על הנוסע לרכוש כרטיס מהנהג והנסיעה תהיה על בסיס מקום פנוי.
עדכון או ביטול הזמנה
ניתן לעדכן או לבטל הזמנה שבוצעה במערכת הזמנת הכרטיסים לאילת (עד שעתיים ממועד הנסיעה) בבחירת "עדכון הזמנה" או "ביטול הזמנה" בסרגל התפריטים העליון במערכת הזמנת הכרטיסים. נוסע שלא יגיע לנסיעה במועד, ולא ביטל את הנסיעה במועד,
יהיה זכאי להחזר כספי, למעט 15 שקלים.הזמנה טלפונית
ניתן להזמין כרטיסי נסיעה לאילת בכל עת באמצעות המענה הקולי* או בעזרת נציג שירות בטלפון:
ימי פעילות
|
שעות פעילות לפניות בנושא מידע על קווים ולוחות זמנים
|
שעות פעילות לפניות בנושא אבדות, ביטוח ושמירת מקומות
|
ראשון עד רביעי
|
05:00 עד אחת אחר חצות
|
06:00-23:00 |
חמישי
|
5:00 עד למחרת
|
06:00-23:00 |
שישי וערבי חג |
05:00 עד שעה לפני כניסת השבת/חג
|
08:00-14:00 |
מוצאי שבת ומוצאי חג |
שעה לאחר צאת השבת/חג עד השעה אחת אחר חצות
|
שעה לאחר צאת השבת/חג עד 23:00 |
מרכז שירות הלקוחות 2800*, 03-6948888, 972-3-6948888
*המענה הקולי פעיל 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע.
העברת בקשה לביטול חיוב בכרטיס אשראי
אם לא מגיעים לנסיעה שהוזמנה ניתן להעביר בקשה לזיכוי כרטיס האשראי באמצעות הטופס המיועד לכך והכרטיס יזוכה במלא החיוב, למעט 15 ש"ח לנוסע. בקשה
לזיכוי כרטיס האשראי ניתן להעביר רק לאחר שבוצע חיוב בכרטיס האשראי.
קליק לשליחת בקשה לזיכוי חיוב בכרטיס האשראי