ENG | RU
| | | | | | |



קליק לפרטים

עדכונים
14.09.14

פעילות אגד בראש השנה - בחג הראשון והשני, ימים ה'-ו' 25-26.9, קווי אגד לא יפעלו. בערב החג, יום

הצג הכל הצג הכל
> חפש באתר
צור קשר
שאלות נפוצות
יצירת קשר
שיבוש במערכת הכריזה
הנפקת ת. הנחה לתלמיד
אמנת שירות
הקלק לרכישת כרטיס

צור קשריצירת קשר

צור קשר

כל טופס נשלח לגורם האחראי לטיפול בנושא הפנייה, הקפד על בחירת הטופס המתאים. פניות שיועברו בטפסים שאין קשר בינם לבין נושא הפנייה לא ייענו.

מומלץ לעיין תחילה בדף השאלות הנפוצות בו ניתן למצוא תשובות לשאלות נפוצות בנושאים שונים.

פניות הציבור

תלונות - התנהגות נהג, אי עמידה בלוח זמנים, אי עצירה בתחנה וכדו'

פניות בנושאים שונים - בקשות לשנויים, רב-קו, הצעות, הערות, מכתבי שבח וכדו'

 

טפסים נוספים

משוב לאתר - פניות בנושא האתר ומערכות המידע

דיווח על שיבוש בהקראת שם תחנה במערכת הכריזה

כרטיסי חופשי תקופתי לסטודנט

טופס בקשה לביטול/ זיכוי כרטיס "חופשי תקופתי סטודנט"

בקשה לזיכוי חיוב בכרטיס אשראי בקווי אילת

 

מידע כללי
מרכז שרות הלקוחות 2800*
דף הטלפונים והכתובות

מידע על קווי אגד

לפרסום על אוטובוסים עירוניים פנו ל"כנען מדיה"

פניות הציבור| המחלקות סגורות בימי שישי ובערבי חג

טלפון לפניות: 03-9142010 | המענה הטלפוני פעיל בימים א' - ה' בשעות 8:00 - 13:00 בלבד

אזור

פקס

כתובת למשלוח מכתבים
ארצי

03-9142237

בית אגד מח' פניות הציבור ת.ד. 43 קריית שדה התעופה- מיקוד 70150

מרכז והדרום

03-9142237

תחנה מרכזית תל אביב רח' לוינסקי 106
ימים א' - ה' בשעות 8:30 - 14:30
ירושלים והסביבה*

03-9142237

תחנה מרכזית ירושלים רח' יפו 224
ימים א' - ה' בשעות 8:30 - 14:30
חיפה והצפון

03-9142237

מרכזית חוף הכרמל רח' זורע מאיר 1 ת.ד 15128 חיפה מיקוד 31905
ימים א' - ה' בשעות 8:30 - 14:30

ניתן להעביר תלונות ופניות לטיפול המחלקות לפניות הציבור באמצעות האתר, בפקס או בדואר.


פניות בנושא חברת "אגד תעבורה", או כל חברה שאינה אגד, אינן מטופלות על ידי חברת "אגד" ולא יקבלו מענה. 

 

עודכן בתאריך 2/7/2014

קליק לפרטים
הקליקו לדף אגד בפייס הקליקו לדף אגד Friends בפייס קליק לדף הפייסבוק של אגד-תיור קליק לדף הטוויטר של אגד זכויות והגבלים מפת האתר דרושים משוב לאתר שרות לקוחות 2800* נופש בארץ