ENG | RU
| | | | | | |

עדכונים
הצג הכל הצג הכל
> חפש באתר
הקלק לפרטים
הקלק לרכישת כרטיס
 

טופס העברת תלונות בנושא איחורים, אי איסוף נוסעים, התנהגות נהג וכדו' 

שאלות מידע על קווים, לוחות זמנים, מחירים וכדו' לא ייענו! ניתן למצוא מידע זה במערכות המידע הפועלות באתר או במרכז שרות הלקוחות 2800*.

פניות בנושא ביטוח/ תאונות/ תביעות נזיקין יש להפנות לביטוח אגד .


(* - שדה חובה)
שם פרטי *
שם משפחה *
עיר
רחוב *
מספר בית *
מיקוד
ת.ד.
טלפון נייד *
טלפון
פקס
דוא``ל *
תאריך הארוע
(dd/mm/yyyy)
*
שם משפחה של הנהג/עובד
שם פרטי של הנהג/עובד
מס` אישי של הנהג/עובד
מספר רישוי (7 ספרות)
מספר פנימי של האוטו`
מספר הקו *
כיוון הנסיעה
שעת היציאה מתחנת המוצא
(hh:mm)
שעת ארוע מדוייקת
( דוגמא 17:25 מופרד בנקודתיים)
*
מקום ארוע מדוייק *
אזור הארוע
פרטי הארוע
(נא ציין שוב כיוון נסיעה)
*
    

הקליקו לדף אגד בפייס הקליקו לדף אגד Friends בפייס קליק לדף הפייסבוק של אגד-תיור קליק לדף הטוויטר של אגד זכויות והגבלים מפת האתר דרושים משוב לאתר שרות לקוחות 2800* נופש בארץ