ENG | RU
| | | | | | |



עדכונים
הצג הכל הצג הכל
> חפש באתר
ארכיון חדשות
י"ם - פעימת נובמב...
הנחות לסטודנטים בקווי ...
י"ם - פעימת דרום מערב
שנוי תעריפים במטרופולי...
אכפת לנו שתגיעו מוכנים...
רפורמה בגוש-דן
אכפת לנו שתיהנו מהחיים...
אכפת לנו שתנועו בלי הפ...
אקשן פלאנט
ירידת מחירים
אכפת לנו מכולם
העברת אשכולות יקנ...
כרטיס רב-קו מגיע לכרמי...
מובילים בשירות, בטכנול...
עדכון תעריפי התחבורה ה...
אכפת לנו לומר תודה לתו...
כרטיס רב-קו
שיפור השירות בקווי 300...
איקאה
מהפיכה תחבורתית בדימונ...
קו חדש! קו 439 רחובות ...
עדכון תעריפי הנסיעה לש...
רפורמת המחירים בירושלי...
ניסוי אינטרנט אלחוטי ב...
אות מעלה על אחריות תאג...
מפגשי תודעת שירות לנהג...
חדש! כרטיס המשך לקו 43...
קו 480 ישיר מהקמפוס
דוח אחריות תאגידית 200...
קו חדש! קו 870 מעפולה ...
י"ם מתקדמת לתחבורה ציב...
קווי לילה - פתרון גדול...
חדש! קו 480 ישיר מהבית...
חדש! קו 480 ישיר מהקמפ...
אגד משפרת את מסלול קו ...
סטודנטים ותושבי נשר? ה...
אגד נפרדת מנתניה
מערך קווים חדש בנס ציו...
קו חדש! 263 מכרמיאל לע...
אגד עוברת ליורו 5
בחינת אוטובוס רב קיבול...
מידע על אוטובוסים נגיש...
מהיום, יורדים לאילת בא...
קו 6 - קו חדש בקריית ש...
שכונתית בחיפה, שלב ב'
הושק שרות החיפוש ...
חדש! קו 25, מהיר מרעננ...
שנויים במסלולי הקווים ...
קו חדש! קו 355 אשקלון ...
החל ניסוי במיגון אוטוב...
מסלולי אוטובוסים חדשים...
הושלמה התקנת מערכת ניה...
רפורמת מחירים בחיפה
אוטובוסי אגד יתודלקו מ...
חדש! שירות Mirs lines ...
3 קווים חדשים בקריות
החלה התקנת מערכת איתור...
חגורות בטיחות באוטובוס...
פרויקט חדש נחנך בכרמיא...
הטלפון הירוק - רוצה לד...
טקס חניכת האוטובוס המש...
הקלק לרכישת כרטיס

חדשות והטבותמה חדשארכיון חדשותהושק שרות החיפוש בשפה חופשית ב iGoogle

הושק שירות מידע מקוון בשיתוף עם iGoogle

הושק שירות מידע מקוון בשיתוף עם iGoogle המאפשר שליחת שאלות בשפה חופשית וקבלת תשובות מיידיות בדף הבית האישי ב iGoogle.

במסגרת השירות ניתן לשלוח שאלה ברשת ב"שפה חופשית", באמצעות iGoogle ולקבל מענה מפורט ומיידי בנוגע לקווי השירות. השירות החדש דומה לשירות הניתן באמצעות שליחת SMS למספר 2800, רק שהפעם הדבר יכול להיעשות באמצעות האינטרנט ובחינם. המערכת נותנת מענה על כל שאלה, החל ממידע על קווים בינעירוניים וכלה במידע כיצד להגיע מכתובת ספציפית בעיר אחת לכתובת ספציפית בעיר אחרת, כולל זמן הנסיעה המוערך.

לדברי אייל יחיאל, מנהל אגף השיווק באגד, "במסגרת מהלכים לשיפור השירות ורמת המידע וזמינותו, אנו מרחיבים את אפשרויות קבלת המידע והופכים אותם פשוטים יותר למשתמש, כאשר לנגד עינינו עומד תמיד הלקוח שמעוניין לקבל את המידע המדויק והמקיף ביותר, בכל עת ובכל מקום בו הוא נמצא."

iGoogle הוא דף חיפוש אישי לכל משתמש המחזיק חשבון ב Google. המשתמש יכול לעצב את הדף כרצונו ולהוסיף לו גאדג'טים שונים שנותנים לו מידע או שירותים נחוצים כמו תחזית מזג אויר, תרגומון, עדכוני מידע מאתרים שונים, משחקים, וכו'. הגאד'ט החדש של אגד הושק היום, לאחר פיילוט מוצלח שארך כחודש, אשר במסגרתו נרשמו לשירות כ- 1000 איש.

לדברי ריקי דרורי, מנהלת השיווק של Google  ישראל, "מטרת השירות החדש היא לאפשר לכל אחד  לקבל מידע על קווי השירות של אגד  בדרך פשוטה ויעילה ישירות לדף ה-iGoogle  שלו.  המוצר החדש משתלב  היטב בסדרת הגאדג'טים הקיימת ב- iGoogle אשר מטרתה לספק למשתמש את כל שירותי המידע בהם הוא מעוניין, בממשק נוח וידידותי ובמקום אחד."

לפרטים נוספים אודות השימוש במערכת החיפוש החופשי

להוספת הגאדג'ט לדף הבית האישי  Add to Google

 

עודכן ב 18/08/2008

הקליקו לדף אגד בפייס הקליקו לדף אגד Friends בפייס קליק לדף הפייסבוק של אגד-תיור קליק לדף הטוויטר של אגד זכויות והגבלים מפת האתר דרושים משוב לאתר שרות לקוחות 2800* נופש בארץ