אגד נבחרה שוב כחברת התח"צ הטובה ביותר

עודכן בתאריך  01.11.2021

חברת אגד, מפעילת התחבורה הציבורית הגדולה בישראל, היא גם החברה המובילה באיכות השירות בחציון הראשון לשנת 2021, כך נקבע בסקר שביעות הרצון של משרד התחבורה שפורסם בימים האחרונים.

אגד זכתה לציון כולל של 92.9, (שיפור של 1.8% ביחס להחציון הקודם) בעוד שאפיקים דורגה שנייה עם 91.1 ומטרופולין במקום השלישי עם 90.3. חברת דן משתרכת הרחק מאחור עם ציון של 84.9. הציון שקיבלה אגד גבוה ב-3 נקודות מהממוצע הענפי שירד קלות בהשוואה לחציון הקודם, בעוד שאגד מציגה המשך מגמה של שיפור.

הציון מורכב מעשרות פרמטרים שנבחנים הן באופן ממוכן והן באמצעות פקחים של משרד התחבורה. הפרמטרים העיקריים שנבחנו הם: אי ביצוע נסיעות, דיוק בלוחות זמנים, שילוט בתחנות, אדיבות הנהגים, נגישות, ניקיון ועוד. חברת אגד מובילה את הסקר בין מפעילי התחבורה הציבורית הגדולים במספר פרמטרים, ובין היתר תפסה החברה את 9 מ-13 המקומות הראשונים לפי סיווג אשכולות עירוניים ואת חמשת המקומות הראשונים באשכולות המטרופוליטניים.

לאחר פרסום הסקר אמר מנכ"ל אגד, אבי פרידמן: "תוצאות הדו"ח של משרד התחבורה משקפות את ההשקעה הבלתי מתפשרת שלנו לשיפור איכות השירות, והן מהוות נקודת שיא בשיפור המתמיד שאנו מראים בשלוש השנים האחרונות. חברת אגד עוברת בשנה החולפת תהליך של התחדשות וחדשנות, אך אנו תמיד זוכרים כי הבסיס לחברה מצטיינת מתחיל ונגמר ברמת השירות אותה אנו מענקים ללקוחותינו. מדובר במאמץ קבוצתי של כלל עובדי החברה מנהגי האוטובוסים ועד למנהלי אגף התחבורה הציבורית ואני רוצה להודות לכל אחת ואחד מעובדי החברה".