רכישת כרטיסים לקווי אילת

עודכן בתאריך  15.06.2021

ניתן להזמין כרטיסי נסיעה לאילת החל משבועיים לערך* ועד לשעתיים ממועד הנסיעה באמצעות האתר, האפליקציה, מרכז שרות הלקוחות 2800* או בקופות הכרטיסים.


הורידו את אפליקצית אגד

הורידו את אפליקצית אגד ותהנו מרכישת כרטיס מהירה ונוחה, תשלום בערך צבור, מידע על קווי אגד וגם הטבות בלעדיות ללקוחותינו הנוסעים לאילת ובכלל.

             מעבר לדף ההורדה באייטיונס מעבר לדף ההרודה בגוגל פליי


הנחות ברכישה מראש דרך האתר

שימו לב! הנחות לילדים, נוער, סטודנטים, זכאים ונכים יוענקו רק בהצגת כרטיס רב-קו בפרופיל מתאים! נוסע שרכש כרטיס בהנחה ויגיע לנסיעה ללא כרטיס רב-קו בפרופיל מתאים, ישלם מחיר מלא עבור הנסיעה.
 סוג נוסע
גובה ההנחה וסוג הכרטיס
 תנאים לקבלת ההנחה
 נוסע רגיל  זכאי להנחה של 20% ברכישת כרטיס הלוך ושוב*  אין צורך בהצגת תעודה או כרטיס רב-קו
 אזרח ותיק  זכאי להנחה של 50% ברכישת כרטיס הלוך ושוב  או כרטיס בכיוון אחד  תעודת זהות או כרטיס רב-קו בפרופיל "ותיק"
 נכים וזכאי הביטוח הלאומי  זכאים להנחה של 33% ברכישת כרטיס הלוך ושוב*  כרטיס רב-קו בפרופיל "זכאי" או "נכה"
 סטודנט מורחב
 סטודנט שרכש כרטיס חופשי תקופתי לסטודנט
 זכאי להנחה של 50% ברכישת כרטיס הלוך ושוב או כרטיס בכיוון אחד  כרטיס רב-קו בפרופיל "סטודנט מורחב"
 סטודנט רגיל
סטודנט שלא רכש כרטיס חופשי תקופתי לסטודנט
 זכאי להנחה של 33% ברכישת כרטיס הלוך ושוב*  כרטיס רב-קו בפרופיל "סטודנט רגיל"
 ילדים ונוער מגיל 5 ועד גיל 18
 או מעל גיל 18 אך עדיין לומדים בכיתה י"ב
 זכאים להנחה של 50% ברכישת כרטיס הלוך ושוב*  כרטיס רב-קו בפרופיל "נוער"
 עיוור  זכאי לנסיעת חינם בהזמנת כרטיס הלוך ושוב או כרטיס בכיוון אחד
 כרטיס רב-קו בפרופיל "עיוור" או תעודת עיוור
 מלווה לעיוור
 זכאי להנחה של 50% ברכישת כרטיס הלוך ושוב או כרטיס בכיוון אחד  אין אמצעי זיהוי מלבד נוכחות העיוור
הנחות ברכישת מראש

  • *ניתן לשלם לנהג בערך צבור ולקבל את ההנחה גם לכיוון אחד, במקרה זה הנסיעה תהיה על בסיס מקום פנוי. בשלב זה שמירת מקום מראש באמצעות ערך צבור אפשרית רק באפליקציית שמירת המקום שלנו.
  • בקופות הכרטיסים שלנו ניתן להזמין מקומות מראש ולשלם במזומן/ אשראי.
  • לא ניתן להזמין מושבים ריקים מטעמי נוחות.
  • יש להגיע לנסיעה לפחות 15 דקות לפני שעת היציאה.
  • ילדים מתחת לגיל 5 נוסעים חינם אך נשמר עבורם מקום ישיבה.

הנפקת כרטיס במכשיר להנפקת כרטיס נסיעה - איך זה עובד?

מזמינים כרטיס נסיעה באמצעות האתר, באפליקציה או בטלפון 2800*, מגיעים לתחנה, מעבירים את כרטיס האשראי בחריץ המיועד לכך במכשיר הנפקת כרטיס הנסיעה והכרטיס יוצא ללא צורך בפעולה נוספת. במידה ואין ברשותכם את כרטיס האשראי הקלידו את מספר ההזמנה ואת מספר תעודת הזהות שנמסר בעת ההזמנה, הוציאו את הכרטיס ועלו לאוטובוס.
  • כאשר מזמינים כרטיס מתחנה שלא פועל בה מכשיר להנפקת כרטיס נסיעה מקבלים את הכרטיס מהנהג בעת העלייה לאוטובוס.
  • במידה והעלייה לאוטובוס תהיה מתחנה שונה מזו שנבחרה בעת ביצוע ההזמנה יהיה על הנוסע לרכוש כרטיס מהנהג והנסיעה תהיה על בסיס מקום פנוי.

עדכון או ביטול הזמנה

ניתן לעדכן או לבטל הזמנה שבוצעה במערכת הזמנת הכרטיסים לאילת (עד שעתיים ממועד הנסיעה) בבחירת "עדכון הזמנה" או "ביטול הזמנה" בסרגל התפריטים העליון במערכת הזמנת הכרטיסים. נוסע שלא יגיע לנסיעה במועד, ולא ביטל את הנסיעה במועד, יהיה זכאי להחזר כספי, למעט 15 שקלים.

הזמנה טלפונית

ניתן להזמין כרטיסי נסיעה לאילת בכל עת באמצעות המענה הקולי* או בעזרת נציג שירות בטלפון:
ימי פעילות שעות פעילות
 ערב יום כיפור ד' 15.9.21
 ארבע לפנות בוקר עד עד 12:00
 מוצאי יום כיפור ה' 16.9.21
 סגור
 ראשון עד חמישי
ארבע לפנות בוקר עד עד 02:00
 שישי וערבי חג ארבע לפנות בוקר עד 15:30
 מוצאי שבת ומוצאי חג
כחצי שעה לאחר צאת השבת עד 02:00
מרכז שירות הלקוחות 2800*, 03-6948888, 972-3-6948888, מסרון סמס 052-8944887

*המענה הקולי פעיל 24 שעות ביממה  7 ימים בשבוע.
לחצו כאן והזמינו עכשיו דרך האתר»


העברת בקשה לביטול חיוב בכרטיס אשראי

אם לא מגיעים לנסיעה שהוזמנה ניתן להעביר בקשה לזיכוי כרטיס האשראי באמצעות הטופס המיועד לכך והכרטיס יזוכה במלא החיוב, למעט 15 ש"ח לנוסע. בקשה
לזיכוי כרטיס האשראי ניתן להעביר רק לאחר שבוצע חיוב בכרטיס האשראי. קליק לשליחת בקשה לזיכוי חיוב בכרטיס האשראי