מזמינים כרטיס נסיעה באמצעות האתר, באפליקציה או בטלפון 2800*, מגיעים לתחנה, מעבירים את כרטיס האשראי בחריץ המיועד לכך במכשיר הנפקת כרטיס הנסיעה והכרטיס יוצא ללא צורך בפעולה נוספת. במידה ואין ברשותכם את כרטיס האשראי הקלידו את מספר ההזמנה ואת מספר תעודת הזהות שנמסר בעת ההזמנה, הוציאו את הכרטיס ועלו לאוטובוס.
כאשר מזמינים כרטיס מתחנה שלא פועל בה מכשיר להנפקת כרטיס נסיעה מקבלים את הכרטיס מהנהג בעת העלייה לאוטובוס.
>> לרשימת התחנות בהן פועלים מכשירים להנפקת כרטיסי נסיעה לחצו כאן <<הורידו את אפליקצית אגד וקבלו הטבות בלעדיות!
הורידו את אפליקצית אגד ותהנו מרכישת כרטיס מהירה ונוחה, תשלום בערך צבור, מידע על קווי אגד וגם הטבות בלעדיות ללקוחותינו הנוסעים לאילת ובכלל.
עדכון או ביטול הזמנה
ניתן לעדכן או לבטל הזמנה שבוצעה במערכת הזמנת הכרטיסים לאילת (עד שעתיים ממועד הנסיעה) בבחירת "עדכון הזמנה" או "ביטול הזמנה" בסרגל התפריטים העליון במערכת הזמנת הכרטיסים. נוסע שלא יגיע לנסיעה במועד, ולא ביטל את הנסיעה במועד, יהיה זכאי להחזר כספי, למעט 15 שקלים.
הזמנה טלפוניית
ניתן להזמין כרטיסי נסיעה בכל עת באמצעות המענה הקולי* או בעזרת נציג שירות בטלפון:
ימי פעילות
|
שעות פעילות
|
ראשון עד חמישי
|
ארבע לפנות בוקר עד עד 02:00
|
שישי וערבי חג |
ארבע לפנות בוקר עד 15:30
|
מוצאי שבת ומוצאי חג
|
כחצי שעה לאחר צאת השבת עד 02:00
|
מרכז שירות הלקוחות 2800*, 03-6948888, 972-3-6948888, מסרון סמס 052-8944887
*המענה הקולי פעיל 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע
העברת בקשה לביטול חיוב בכרטיס אשראי
אם לא מגיעים לנסיעה שהוזמנה ניתן להעביר בקשה לזיכוי כרטיס האשראי באמצעות הטופס המיועד לכך והכרטיס יזוכה במלא החיוב, למעט 15 ש"ח לנוסע. בקשה
לזיכוי כרטיס האשראי ניתן להעביר רק לאחר שבוצע חיוב בכרטיס האשראי.
קליק לשליחת בקשה לזיכוי חיוב בכרטיס האשראי.